Reklamation & service

Dette er en disciplin vi prioriterer højt.

Det er nemlig langtfra er et ukendt fænomen at detektorudstyr kan blive defekt og have brug for at komme til service.

En metaldetektor er ikke at sammenligne med eksempelvis et musikanlæg. Mens musikanlægget lever sit stille fredelige liv fast placeret på reolen i den lune stue, udsættes metaldetektoren for væsentlig flere strabadser.

Detektoren samles, adskilles, svinges fra side til side, skramler imod jordoverfladen, støder imod ting, trykkes på igen og igen samt ligges på jorden og tages op igen et utal af gange. Alt sammen i svingende temperaturer og varierende luftfugtighed alt efter vejr og vind. Erfarne detektorfolk kan tale med om dette.

Hos Detektorshop.dk har du naturligvis 2 års dansk reklamationsret i henhold til dansk lovgivning, og vi tager dine evt. reklamationer seriøst.

I mange tilfælde kender vi, allerede når du kontakter os, til den type defekt der er opstået og ved derfor også hvordan reklamationssagen typisk forløber.

Inden en egentlig reklamation opfordres du til at tage kontakt til os pr. telefon eller via email på adressen info@detektorshop.dk

Hvis du ønsker at reklamere skal produktet sendes eller afleveres til os på følgende danske adresse:

Detektorshop
Skolebakken 3
8732 Hovedgård

I forbindelse med en reklamation bedes du, medmindre andet er aftalt, vedlægge en beskrivelse af årsagen til din reklamation samt en kopi af kvitteringen.

Når vi modtager en reklamation gør vi alt hvad vi kan for at gøre det til en god oplevelse for dig som kunde.

 

Reglerne i forbindelse med reklamationer er beskrevet i vores handelsbetingelser.



Forsiden